قدم به جهانی بگذارید که شهر کالابریا ، ایتالیا با کالیفرنیا مخلوط شود و روغن زیتون EXAU ایجاد کند. الهام این نام از عبارت “oleum ex albis ulivis” گرفته شده است که رومیان باستان از آن برای توصیف پنج طبقه زیتون مخصوص اشراف استفاده می کردند. این شرکت عشق جوزپه موریسانی و اسکایلر مپس بود که از زمینه های منحصر به فرد خود در زیتون و شراب برای راه اندازی تجارت استفاده کردند. آنها به عنوان یک زوج متاهل ، در تمام مراحل تولید از زمان برداشت ، تا فشار دادن زیتون برای تهیه روغن ، کاملاً کار خود را آغاز کردند.
هر انتخاب دقیق آنها در ارائه محصولی با بالاترین کیفیت که مشتریان از آن سیر نمی شوند بسیار مهم بوده است. طی سه سال حضور EXAU در بازار ، یک شرکت زیتون برنده جوایز بین المللی شده است. این چاشنی دلپذیر در اواخر پاییز / اوایل زمستان برداشت می شود و می تواند به صورت پخته یا خام مصرف شود. از روغن زیتون EXAU به عنوان یک ماده اصلی آشپزخانه همه کاره می توان در آشپزی روزمره و برای تزیین سالاد ، گوشت و سبزیجات مورد علاقه شما استفاده کرد. اخیراً این مکان مورد علاقه “لیست چیزهای مورد علاقه اپرا در سال ۲۰۲۰” قرار گرفت که باعث خوشحالی جوزپه و اسکایلر شد.
ما با اسکایلر به گفتگو نشستیم تا درباره ریشه های EXAU ، اداره یک مشاغل خانوادگی و محصولات جدیدی که در سال ۲۰۲۱ ارائه می شود گفتگو کنیم.
به ما بگویید که کار شما چگونه شروع شده است
“این یک داستان از قطعات مساوی عشق و تجارت است. در سال ۲۰۱۴ و اندکی پس از آنکه من و جوزپه (شوهر فعلی من) ملاقات کردیم ، وی مرا به یک سفر جاده ای به شهر خود در لو کاستلا ، کالابریا برد. وی علاوه بر اینکه مرا به والدینش معرفی کرد ، درختان زیتون آنها را به من معرفی کرد. من اهل شمال کالیفرنیا هستم بنابراین با کشاورزی و شراب سازی غریبه نبودم اما درختان زیتون کاملاً بیگانه بودند.
در سال ۲۰۱۶ و من و جوزپه در ایالات متحده زندگی می کردیم. ما به یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی رفتیم و مقداری روغن زیتون خریدیم. ما به خانه رفتیم و با آن شروع به آشپزی کردیم و جوزپه از کیفیت بسیار ناامید شد. وی پرسید “چرا من نمی توانم روغن زیتون خوب ایتالیایی را در اینجا پیدا کنم؟ کجاست که روغن زیتون مشابه آنچه ما در کالابریا درست می کنیم وجود دارد؟ ‘ ایده EXAU متولد شد و ما برنامه ریزی را شروع کردیم.
بعداً همان سال در حین برداشت محصول در انبار شرکت Rock Wall Wine کار کردم. دوست مادام العمر من ، شاونا ، شراب ساز بود و من می دانستم که او به من کمک خواهد کرد تا دنیای کشاورزی و آنچه برای ایجاد یک محصول با کیفیت بالا لازم است را درک کنم. من ایده خود را به او گفتم و او گفت: “این کار را انجام دهید ، ما شما را در مراسمات در اینجا خواهیم داشت.” من به شما در هر آنچه نیاز دارید کمک می کنم. داشتن این حمایت از سوی زن دیگری در صنعت مشابه به من اعتماد به نفس زیادی داد.
در ابتدا ، من و جوزپه این پروژه عظیم را با بودجه زیادی برای این شرکت در نظر گرفتیم اما به سرعت فهمیدیم که آیا می خواهیم کیفیت را کنترل کنیم ، به مصرف کنندگان روغن زیتون بیاموزیم و توجه خود را به منطقه زیبای کالابریا جلب کنیم. بسیار عملی
سپتامبر ۲۰۱۷ برای شروع کار به شهر ۱۴۰۰ نفری جوزپه نقل مکان کردیم. ما همه تیم های زیتون را با یک تیم کوچک چهار نفره برداشت کردیم. سپس ما با یک مطبوعات محلی و شیمی دان ارتباط برقرار کردیم ، که هنوز هم با او کار می کنیم. من سابقه معماری و طراحی دارم ، بنابراین همه مارک های تجاری و بازاریابی را انجام دادم که هنوز هم مدیریت می کنم. ما توانستیم روغن های خود را به یکی از بهترین ساملیایرهای روغن زیتون در جهان برسانیم که وی با صفحه خصوصی خود به اشتراک گذاشت.
EXAU منحصر به فرد است زیرا ما روغن های خود را تولید می کنیم و مستقیماً به مشتریان در ایالات متحده می فروشیم. ما از طریق توزیع کنندگان یا فروشندگان بزرگ کار نمی کنیم. این به ما امکان می دهد تا با مصرف کنندگان ارتباط واقعی برقرار کنیم و به آنها کمک کنیم صنعت و محصولات ما را بهتر درک کنند. به عنوان مثال ، درختان زیتون ما ۸۰ سال پیش توسط پدربزرگ جوزپه ، ۳۰ سال پیش توسط پدر جوزپه و ۲ سال پیش توسط ما کاشته شد. دانستن دقیقاً نحوه مراقبت از درختان زیتون در تقریباً ۱۰۰ سال گذشته باورنکردنی است.
با تمام آنچه گفته شد ، تجارت ما “یک شبه” شروع نشد و ما نمی توانستیم بدون خانواده جوزپه یا شبکه پشتیبانی ما در ایالات متحده کار خود را شروع کنیم. واردات به ایالات متحده هنوز یک چالش بود و ما بیشتر در اولین ۱ ۱ کار کردیم / ۲ سال تا نام ما در آن جا موجود باشد. “
چه چیزی را در زمینه اداره کار خود بیشتر دوست دارید؟
“افرادی که ما ملاقات می کنیم و به آنها کمک می کنیم تا درباره روغن زیتون یاد بگیرند. ما از زمان شروع EXAU با افراد بسیار باورنکردنی و با استعدادی ملاقات کرده ایم. من هرگز نمی توانستم دوستی هایی را که از تجارت ما حاصل می شود تصور کنم. در رویدادها ، ما به طور حضوری با مشتریانی و سازندگان دیگری روبرو می شویم که از ما حمایت و تشویق می کنند. ما همیشه فکر می کردیم ارتباط آنلاین و آفلاین با مشتری بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما در حال ایجاد یک جامعه دیجیتالی برای متعصبین روغن زیتون و دوستداران غذاهای ایتالیایی هستیم. اینستاگرام ما محلی است که هر کسی می تواند در مورد روغن زیتون ، آشپزی ایتالیایی یا مسافرت در کالابریا سوالی بپرسد. شفافیت ما اعتماد به مصرف کنندگان را ایجاد می کند ، چیزی که به اعتقاد ما در صنعت غذا فاقد آن است. “
وب سایت شما چگونه در تجارت شما نقش دارد؟
“وب سایت ما بسیار مهم است زیرا EXAU مبتنی بر تجارت الکترونیکی است. با این حال ، EXAUoliveoil.com فقط محلی برای خرید روغن نیست ، بلکه محلی است برای مصرف کنندگان درمورد کل محصول. مقالاتی مانند نحوه تهیه روغن زیتون فوق العاده ویرجین را پیدا می کنید که در مراحل برداشت ، پرس ، بطری و واردات فرو می رود. این مقاله نه تنها آموزش ، بلکه شفافیت در روند تولید ما را نشان می دهد.
همچنین دستورالعمل هایی وجود دارد که غذاهای ایتالیایی را با تأکید بر غذاهای کالابری جشن می گیرند. وب سایت ما فضایی است برای مصرف کنندگان در مورد غذاهای مختلف منطقه ای در ایتالیا. بهترین مثال در این مورد ، دستورالعمل کوکی های Vrasciole ، کالابری است. در ایتالیایی ، کلمه کوفته “polpette” است ، با این حال ، در کالابریا آنها “vrasciole” را درست می کنند که کوفته های سرخ شده کالابریایی است ، اغلب به شکل یک مینی درخت است. اکثر مردم هرگز در مورد vrasciole چیزی نشنیده اند ، اما آنها می دانند که یک کوفته کوفته چیست ، بنابراین دستور العمل های این چنینی هستند که واقعا خاص و منحصر به فرد هستند. “
چه چیزی محصولات یا خدمات شما را از رقبا متمایز می کند؟
“این قسمتهای مختلفی دارد! زیتون ما ۱۰۰٪ املاک پرورش یافته در کالابریا ، ایتالیا است. جوزپه ، بنیانگذار من ، و همسر من تولید کننده نسل ۳ روغن زیتون است ، بنابراین “کمپانیا” (ملک) را به خوبی می شناسد. او بزرگ شد که در میان درختان زیتون کوهنوردی می کند و پدرش را در مراقبت از درختان تماشا می کند. ملک ما توسط سایر املاک متعلق به خاله ها و پسر عموهای جوزپه احاطه شده است.
من یک نسل ۳ کالیفرنیایی هستم که سابقه طراحی و شراب سازی دارم. انتقال از صنعت شراب به تولید روغن زیتون در واقع بسیار سیال بود. من همچنین نمی ترسم که دستم را در خاک بگیرم ، بنابراین در آنجا هستم که هر پاییز محصول برداشت می کنم. پیشینه قوی من در زمینه طراحی و علاقه به کشاورزی همراه با سابقه طولانی خانواده جوزپه در صنعت ، همین امر است که برند ما را منحصر به فرد می کند. علاوه بر این ، روغن ما همچنین توسط “مسابقات بین المللی روغن زیتون” به عنوان “یکی از بهترین روغنهای زیتون در جهان” انتخاب شد.
با این حال ، خاص بودن یک برند بیش از جوایز یا عناوین نیاز دارد. من معتقدم که مارک تجاری ما خاص است زیرا ما ابتدا به کمک به مصرف کنندگان اهمیت می دهیم و بسیار شفاف هستیم. “
ما عاشق این هستیم که ریشه و ریشه مارک تجاری شما در خانواده ریشه داشته باشد ، روند همکاری با همسرتان چگونه است و هر یک از شما در چه مهارت هایی مشارکت می کنید؟
“جوزپه همیشه می گوید” تقسیم و امپرا “که به معنی” تقسیم و تسخیر “است. این روشی است که ما به کار خود نزدیک می کنیم. وظیفه اداره و راه اندازی یک شرکت روغن زیتون در دو قاره بسیار زیاد است و ما فقط دو نفر هستیم بنابراین باید کارها را به قطعات قابل کنترل تقسیم کنیم. هر یک از ما نقاط قوت و ضعف خود را می دانیم و سعی می کنیم یکدیگر را بپوشانیم. من کلیه روابط تجاری ، بازاریابی ، رشد و روابط تجاری ایالات متحده را ایجاد و مدیریت می کنم. جوزپه مسئول مدیریت کمپانیا (حومه / باغ های زیتون) ، تجهیزات و روابط ایتالیا است. در طول برداشت ، ما تولید را با هم مدیریت می کنیم و روزهای بسیار طولانی کار می کنیم.
ممکن است به نظر برسد که مشاغل ما مرزهای مشخصی دارند اما اینطور نیست. ما حداقل ۴ ساعت در روز با هم کار می کنیم ، البته روی کارهای مختلف ، و ممکن است راه های دیگری را جدا کنیم. من معتقدم آنچه EXAU را بسیار خاص می کند این است که ما هر دو به شدت درگیر تولید ، بطری سازی ، بازدید از آزمایشگاه و کمپانیا و سایر موارد زمان بر و در عین حال بسیار مهم برای اداره یک شرکت روغن زیتون هستیم. این به ما کمک می کند هم با آنچه در حال کار هستیم هماهنگ باشیم و هم هماهنگ باشیم. من فکر می کنم ما تعادل خوبی بین هرج و مرج کلاسیک کالابریا و کارایی روان آمریکا داریم. “
این یک سال است که ما همه چیز را از کار از راه دور تا یادگیری مجازی می بینیم ، همه دستور العمل های مورد علاقه شما که در داخل خانه می پزید کدام بوده است؟
“ما تمام سال را در خانه نگذاشتیم تا اینکه زمان برداشت در اواخر سپتامبر فرا رسید. کار ما ضروری است بنابراین ما می توانیم برای بازدید از درختان خود بیرون برویم. متأسفانه ، کالابریا در حال حاضر در منطقه قرمز در ایتالیا (قرنطینه کامل) است. این همه در خانه بودن باعث نمی شود که پخت و پز ما محدود شود! در واقع به ما کمک می کند خلاقیت بیشتری داشته باشیم. یکی از دستورهای مورد علاقه ما Pasta Aglio e Olio (ماکارونی با سیر و روغن زیتون) است که در حال حاضر لحظات بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی دارد.
ما آن را دوست داریم زیرا شما می توانید هر زمان از سال آن را درست کنید و به درستی درست شود خوشمزه است. Pasta Aglio e Olio همچنین بهترین غذا برای تمرین منظم است تا قوام هر سس ماکارونی را کامل کند. Pasta Aglio e Olio کامل نیاز به زمان بندی مناسب و درصد صحیح ذخیره شده ماکارونی آب سس دارد. به نظر ساده می رسد ، اما در واقع چیزهای زیادی برای آن وجود دارد! اما همین که آن را کامل کردید می توانید تا پایان عمر ماکارونی باورنکردنی درست کنید. دستور العمل های دیگری که ما دوست داریم: Vrasciole که کوفته های سنتی کالابری است ، Parmigiana که دستور مادر جوزپه است و Pasta alla Carbonara که جوزپه از زمانی که در رم زندگی می کرد ، آنها را تهیه می کرد. “
هنگام ایجاد وب سایت خود با چه چالش هایی روبرو شدید و بزرگترین مانعی که بر آن غلبه کردید کدام بود؟
“همه موارد فنی! در ابتدای کار من شخصی بودم که وب سایت را طراحی و می ساختم (من هنوز هم تقریباً همه کارها را در سایت خود انجام می دهم). تا به امروز هنوز بیشتر ناامید می شوم وقتی که خودم نمی توانم به سادگی با برنامه نویسی کنار بیایم. ما دیدگاه کاملاً روشنی برای برند خود و EXAUoliveoil.com داریم ، بنابراین وقتی که نمی توانیم به راحتی رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنیم ، چالش برانگیز است زیرا مهارت لازم برای این کار را نداریم. خوشبختانه ما توسعه دهندگان وب بسیار خوبی داریم و آنها در حال حاضر به ما در ساخت یک وب سایت جدید کمک می کنند! “
رسانه های اجتماعی همچنان به عنوان یک نقش اساسی در بازاریابی و مشاهده مارک های تجارت الکترونیکی بازی می کنند ، روش های خلاقانه ای که شما EXAU را در حوزه اجتماعی به نمایش گذاشته اید چیست؟
“رسانه های اجتماعی محلی است که مشتریان برای دیدن ما می روند ، مردمی که روغن زیتون خود را تولید می کنند و هر روز برای ساخت EXAU کار می کنند. این جایی است که آنها به دیدن کالابریا ، درختان می روند و کمی به زندگی روزمره یک شهر خواب آلود ساحلی در جنوب ایتالیا نگاه می کنند. هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی “دستور کار” نداریم. ما روز خود را به اشتراک می گذاریم ، به روز رسانی در مورد درختان ، دستور العمل ها ، و مهمتر از همه در مورد روغن زیتون صحبت می کنیم. در حالی که رسانه های اجتماعی مکانی شگفت انگیز برای به اشتراک گذاشتن به روزرسانی های شرکت و فروش محصولات هستند ، ما همیشه گفته ایم که اولویت های ما ۱٫ آموزش مصرف روغن زیتون به مصرف کنندگان ۲٫ فروش روغن زیتون باورنکردنی است. “
از روغن زیتون EXAU در سال ۲۰۲۱ چه انتظاری می توان داشت؟
“برداشت ۲۰۲۰ اوایل سال ۲۰۲۱ است و ما بسیار هیجان زده هستیم! این چند ماه گذشته بسیار وحشی بوده است و ما آماده ایم که به جلو حرکت کنیم. در اوایل سال ۲۰۲۱ ما حمل و نقل خود را به کانادا آغاز خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال ۲۰۲۱ به بیشتر اروپا حمل و نقل کنیم. همچنین در حال چشیدن انبارهای انبار دیگری هستیم که مشتریان طی چند سال گذشته درخواست کرده اند مانند زیتون ، آنچو ، گوجه فرنگی و ماکارونی TBD روی موارد جدید شربت خانه! “